SON DAKİKA
Hava Durumu
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.

Vicdan değil, mazlumun ahı bu!

30.06.2022 00:00
Akşamları televizyonun başına geçip haber izlemekten korkar olmuştuk. Acaba bugün hangi televizyon ekranında, ne tür senaryolar yazıldı da kısa filimler halinde oynanacak diye. Sonra kısa da olsa izlemeye başlayınca, bir süre sonra nefesler daralıyordu. Televizyon ekranlarında ya da ertesi gün gazet

Sağlık sorunları mı, teröristlere özgürlük mü?

22.06.2022 00:46
Toplumun örgütlü olması ve örgütlerin çok olması, o toplumun, gelişmişliğini gösterdiğini söylüyor, uzmanlar. Konu hakkında söz söyleyenler, Batı’dan örnek vererek, örgütlü olmanın erdemlerini dile getiriyorlar. Bizim toplumumuz için de geçerli, bu düşünce. Ancak bizdeki örgütlülük, tabii seyir için

Adamlar ‘İrtica’da Takılıp Kalmış !!!

15.06.2022 01:05
Batıcıların dil üzerindeki militanlıklarının II. Meşrutiyet’ten sonra nüksettiğini, herkesin kolayca ulaşabileceği kaynaklarda görmek mümkün. Cepheden saldıracakları bir gerekçe bulamayan bu kesimlerin, dişe dokunur bir gerekçeleri olması gerekiyordu. Bu gerekçe öyle olmalıydı ki, hem, saldırıları m

Muhalefetin Hangisi daha Tehlikeli?

08.06.2022 00:40
Türk siyasetinin en önemli problemlerinin başında gelir, muhalefet. Muhalefet dedimse, yalnızca iktidar partisinin karşında yer alan siyasi partileri kastetmiyorum. Onların görevi muhalefet etmektir, etmemesi anormal bir durumu gösterir. Üstelik, ülke gerçekleri doğrultusunda muhalefet etmeleri, dem

46’nın İnönü’sü 2022’nin Kılıçdaroğlu’su

01.06.2022 00:42
‘Açık oy, gizli tasnifle’kazandıkları1946 genel seçimlerini saymazsak, 1950 ve daha sonraki seçimlerde hep hezimet yaşayan kurucu kadroların partisi CHP’nin, o tarihten bu yana ruh kimyası bir türlü düzelmedi. Menderes’in 1950 seçimlerinde kazandığı ezici başarı, İnönü’yü nasıl panikletti ve ruh kim

MHRS Çalışmıyor, 182’nin Sesini Kim Kıstı?

24.05.2022 23:42
Son iki yıl boyunca dünyada yaşanan korona salgını, sağlık alanının önemini ön plana çıkardı. Bununla beraber dünya sağlık hizmetleri konusunda çok kötü bir sınav verdi. Küresel virüsün zirve yaptığı dönemler bir hakikati de ortaya çıkardı. Kendilerini ileri ülkeler diye konumlandıran ve medeni olar

Zamanı Kudüs’te yaşamak...

18.05.2022 02:07
‘Tarihin gözleri’ diyorlar ya tam da Kudüs için en uygun ifade bu olsa gerek. Geçmişi, anı ve geleceği aynı anda kuşanabilirsiniz. Konuyu ister dinler tarih açısından ister siyasi tarih veya harp tarihi açısından değerlendirin aynı kavşağa varırsınız. Söz gelimi; korkular üzerine kurulmuş İsrail dev

Batının vicdanı mı !!!

11.05.2022 00:05
Vicdan ve menfaatler, birbirine zıt olan iki kavram. İlahi dinler, insanın bu iki kavram karşısındaki duruşunu konumlandırmada, ciddi emirleri ve yasakları olduğunu söylemeliyim. Bununla beraber; insanlığın geçmişine baktığımız zaman, karşılaştığımız manzara, oldukça ürkütücü. İslam coğrafyasın